Enlaces accesibilidad
Dissabte 4 de febrer a les 20:30h al Canal 24horas

Els pressupostos pel 2017 i el judici del 9-N, a "Aquí Parlem"

  • Lluís Falgàs parlarà amb la diputada Alba Vergés de Junts pel Sí i amb el diputat Joan Giner de Catalunya Sí que es Pot
llus-falgs6---per-web
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

"Aquí Parlem", dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. El programa s'emet els dissabtes al Canal 24horas i es torna a emetre els diumenges a les 19:30h al mateix Canal.

Aquesta setmana l'espai parlamentari "Aquí Parlem" se centrarà en els pressupostos de la Generalitat pel 2017 i en el judici del 9-N.

Aquesta setmana, Lluís Falgàs convida la diputada Alba Vergés de Junts pel Sí i el diputat Joan Giner de Catalunya Sí que es Pot. Falgàs els hi demanarà pels pressupostos i pel suport de la CUP. També els hi preguntarà pel judici del 9-N que tindrà lloc el proper dilluns 6 de febrer.

"Aquí Parlem" també repassarà la resta de l'actualitat parlamentària de la setmana.

RTVE

anterior siguiente