Aquest dimarts els nens descobreixen les cartes i postals al programa "Això què és?"
- En aquest capítol també coneixeran què és Correus, un servei de comunicació desconegut per ells
"Això què és?" descobreix la reacció de nenes i nens davant d'objectes que al segle passat formaven part de la nostra vida quotidiana. Està realitzat per Juan Fermín Gómez i dirigit per Raül Díaz i Montse Tejera.
www.rtve.es/television/aixo-que-es
Avui "Això què és?" recupera el capítol dedicat a ensenyar els nens què són les cartes i postals i com funcionava Correus. Coneixerem les reaccions d'un grup de nens i nenes d'entre 5 i 10 anys, de diverses escoles catalanes, davant d'objectes en desús, com són els segells.
Els nadius digitals es comuniquen via sms, whatsApp, twitter, messenger, instagram...I què se n’ha fet de les tradicionals cartes i postals? Encara se n’envien?
En aquest capítol que dediquem a Correus, la canalla descobreix un servei de comunicació desconegut per ells. Sabran enganxar un segell o tancar un sobre? Veurem que gràcies a la imaginació, al final se’n surten.