El Parlament després de la investidura fallida, a "Aquí Parlem"
- Lluís Falgàs convida les diputades Esther Niubó del PSC i Esperanza García del PPC
"Aquí Parlem", dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitza l'actualitat parlamentària. El programa es torna a emetre els diumenges a les 19:30h al Canal 24h.
El programa d'actualitat parlamentària de TVE Catalunya, dirigit i presentat per Lluís Falgàs, analitzarà el debat d'investidura fallit de Pedro Sánchez i el ple que ha celebrat el Parlament sobre la situació d'emergència social.
Aquesta setmana Lluís Falgàs comptarà amb les diputades Esther Niubó del Partit Socialista de Catalunya i Esperanza García del Partit Popular de Catalunya, per parlar de la investidura fallida de Pedro Sánchez de la setmana passada al Congrés dels Diputats i quin efecte ha tingut al Parlament de Catalunya.
A més, "Aquí Parlem" també repassarà el ple monogràfic que ha celebrat al Parlament aquesta setmana sobre la situació d'emergència social, la reactivació econòmica, la gestió pública i la necessitat d'una resposta institucional.