Enlaces accesibilidad
Dijous 14 de novembre a les 19h a La 2

"Vespre a La 2" analitza les lesions musculars en esportistes d'elit

  • A més, a la secció d'emprenedors Tinc Una Idea, Miquel Peralta entrevistarà Marc Vidal un emprenedor d'èxit i un prestigiós analista econòmic
premsa---xavi-daz-vespre-a-las-2
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

"Vespre a La 2" és la nova finestra informativa de TVE Catalunya. Un espai diari on es repassarà la informació més rellevant del dia. El programa s'emet de dilluns a divendres a les 19h. a La 2, presentat per Xavi Díaz.

El programa "Vespre a La 2" de dijous comptarà amb tres experts per parlar de les lesions musculars dels esportistes d'elit, amb la Núria Ribó i el Joan Josep Alegre a la tertúlia d'actualitat i amb l'emprenedor Marc Vidal a la secció Tinc Una Idea.

Aquest dijous, "Vespre a La 2" analitza les lesions musculars en esportistes d'elit amb tres especialistes: Xesco Espar, entrenador i preparador físic, el doctor Ángel Ruiz-Cotorro que tracta al tennista Rafa Nadal i la nutricionista Marta Carrasco.

A la tertúlia d'actualitat del programa, moderada per Xavi Díaz, participaran la periodista Núria Ribó i l'historiador Joan López Alegre.

A la secció d'emprenedors Tinc Una Idea, Miquel Peralta entrevistarà Marc Vidal un emprenedor d'èxit i un prestigiós analista econòmic, ha publicat "Una hormiga en París".

A més, "Vespre a La 2" emetrà un reportatge sobre Amma, una líder espiritual hindú que realitza tasques humanitàries i proporciona amor a través de les seves abraçades, del 13 al 15 de novembre estarà a Granollers. El programa també presentarà les estrenes cinematogràfiques del cap de setmana.

I com cada dia "Vespre a La 2" repassarà tota l'actualitat informativa de la jornada.

RTVE

anterior siguiente