Enlaces accesibilidad
Dijous 27 de setembre a les 20.30 h. a La 2

Tinc una idea presenta a Joan Seoane, director que lidera un programa innovador contra el càncer

  • També coneixerem l'empresa de venda d'iogurt gelat, Llagurt, fundada per dues joves gironines ara fa dos anys
Tinc una idea - Joan Seoane
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

“Tinc una idea", el programa de TVE Catalunya que recull el testimoni de persones emprenedores, està dirigit per Miquel Peralta. S’emet els dijous a les 20.30h. per La 2.

Catalunya s'ha convertit en un referent en la recerca biomèdica. Al programa "Tinc una idea" d'aquest dijous coneixerem Joan Seoane, que dirigeix un programa innovador contra el càncer a l'hospital de la Vall d'Hebron. I ensenyarem un negoci a l'alça en plena crisi, l’empresa Llagurt, que ja té més de deu botigues de venda d'iogurt gelat a Catalunya

Joan Seoane és el director de un nou programa que busca guanyar la batalla al càncer i que funciona a l’hospital de la Vall d’Hebron. Es tracta del programa traslacional, basat en l’estudi individualitzat -cas per cas- per part de totes les disciplines i professionals implicats: neurocirurgians, oncòlegs, patòlegs i investigadors.

A la secció de Projectes coneixerem LLAGURT, una empresa creada ara fa dos anys per dues joves gironines que van començar el negoci de fabricar iogurts gelats. Avui ja han obert més de 10 botigues arreu de Catalunya i el negoci els funciona força bé. A més cada setmana reben noves peticions per expandir-se fora de Catalunya. Al reportatge ens expliquen com van començar i com van aconseguir els primers diners i un aspecte bàsic de la seva empresa: només treballen amb productes de primera qualitat, per això s’impliquen amb productors locals.

Igual que a la primera temporada, el programa acabarà amb els TUI ( Tinc una idea) o consells:

"Amartya Sen, premi Nobel d'Economia, diu que la millor xifra per mesurar el desenvolupament d’un país no és el PIB, sinó l'esperança de vida". Frase recollida per Gabriel Masfurroll al llibre Cartas a Álex

"El planeta no necessita que fem les coses bé. Si hi ha res que necessiti és que no depredem més el medi ambient. Fer-ho tot bé no té gaire lògica en una natura imperfecta". Rafael Santandreu, del llibre L’art de no amargar-se la vida

RTVE

anterior siguiente