Enlaces accesibilidad
Dijous 26 de gener a les 23:30h a La 1

Oriol Junqueras, president d'ERC, a "59 segons"

  • El programa també tractarà la nova regulació del treball domèstic Miguel Arenas, advocat especialista en Seguretat Social, i Raquel Gil, secretària d'Igualtat i Polítiques socials d'UGT Catalunya
premsa---c-puig
COMUNICACIÓ - TVE CATALUNYA

"59 Segons" és un programa dirigit per Francesc Cruanyes i presentat per Cristina Puig.

El president d'Esquerra Republicana de Catalunya, Oriol Junqueras, serà el convidat de "59 Segons", el programa de debat sociopolític que presenta Cristina Puig i dirigeix Francesc Cruanyes.

Amb el líder de la formació republicana ens interessarem pel full de ruta de la formació per recuperar el vot i per la seva mà estesa a col•laborar amb el govern ara que CiU assoleix més complicitats amb el PP.

A la segona part, el programa abordarà els dubtes que genera l'aplicació de la nova regulació del treball domèstic, que afecta tant als treballadors de la llar com als que els donen feina. Per il•lustrar-nos sobre aquesta qüestió comptarem amb dos convidats més: Miguel Arenas, advocat especialista en Seguretat Social, i Raquel Gil, secretària d'Igualtat i Polítiques socials d'UGT Catalunya.

Els analistes d'aquesta setmana són: Albert Sáez (director adjunt d'El Periódico), Jordi Barbeta (redactor en cap de La Vanguardia), Gemma Calvet (advocada i consultora), Joan Carles Girauta (escriptor), Toni Segura (catedràtic d'Història) i Anna Grau (periodista).

RTVE

anterior siguiente