"Gent de paraula" recupera el programa de Ricardo Fisas
- TVE ret homenatge a Ricardo Fisas amb la remissió del "Gent de paraula" que va protagonitzar
"Gent de paraula" és un programa dirigit i presentat per Cristina Puig que s'emet els dimecres a les 20:30h per La 2 de TVE.
"Gent de paraula" torna a emetre el programa en que Ricardo Fisas explicava a Cristina Puig el seu canvi de vida als 50 anys.
L'empresari Ricardo Fisas, fundador i president de la marca de cosmètica de luxe Natura Biseé, és l'exemple més clar que mai és tard per ser emprenedor. El dia que complia 50 anys, el van acomiadar de la feina i es va trobar a l'atur i amb quatre fills per alimentar. Va tenir clar que mai més tornaria a treballar per a ningú i amb la indemnització i l'ajuda dels amics va crear Natura Biseé. Avui dia, aquesta marca de cosmètics només es troba als establiments de luxe i les estrelles de Hollywood se'n declaren fans absolutes.
Cristina Puig va parlar amb Fisas de l'èxit dels seus productes, de que Natura Bisseé sigui una marca cosmètica de luxe, de la seva introducció al mercat nord-americà, del seu canvi a nivell professional i, sobretot, del seu canvi de vida quan va fer 50 anys.