Enlaces accesibilidad

El fenomen de Privalia: d'un petit despatx a una nau

  • Entrevistem els fundadors de Privalia, José Manuel Villanueva i Lucas Carné, pioners a vendre roba de marca a bon preu per Internet
  • Coneixem els creadors d’un nou aperitiu de fruita liofilitzada. Ja van fundar l’empresa Casual Fruit i han guanyat dos premis internacionals
  • Paco López, inversor d’èxit i editor de "Libros de Cabecera" ens donarà consells per a buscar feina. I trobar-la

Per
Tinc una idea - 7/06/2012

José Manuel Villanueva i Lucas Carné van fundar Privalia fa 6 anys. En van ser pioners i ara són líders al mercat de venda de roba de marca per Internet.

Als inicis eren a un petit despatx al Portal de l’Angel de Barcelona i ara ocupen una gran nau al Districte 22@ de Barcelona. En aquest període s’han expandit a Itàlia, Brasil i Mèxic, entre d'altres països. Al reportatje ens expliquen la seva experiència vital i empresarial.

Ens diuen que "vam veure que no hi havia empreses de roba de marca a Internet i vam decidir crear-ne una i apostar-hi”. “És molt important la cultura dels valors i de l’esforç, i també la internacionalització”.

Casual fruits: menjar fruita d'una altra manera

Casual Fruits és una empresa de nova creació que ha sabut crear un aperitiu nou amb fruita liofilitzada i amb tres gustos: poma, pinya i fruita del bosc.

La gestió la fan dos emprenedors de Barcelona i la produeixen en una fàbrica de Badajoz. Entrevistem els protagonistes, que ens expliquen com van crear l’empresa i el producte i quines característiques té. També hem anat a un mercat municipal de Barcelona i a un cafè de moda on venen aquesta fruita liofilitzada.

Paco López, editor

És un inversor d’èxit, que també és editor de "Libros de Cabecera". Autor del llibre “La empresa, explicada de forma sencilla”, ens donarà alguns consells a l’hora de buscar feina.

I com sempre, la nostra darrera secció, els nostres TUI o consells: "Si de debò ets un líder, mai no et presentaràs com a tal; no et caldrà", ens diu Juanma Roca al llibre "El líder que llevas dentro".

A més, "les empreses no són millors o pitjors segons si són grans o petites. Són millors o pitjors segons la qualitat de la gestió". Francisco López, parla així al llibre "La empresa, explicada de forma sencilla".