Serveis informatius Ràdio 4 Edició Vespre - 24 novembre 201624/11/2016

Restablert el servei d'urgències de l'Hospital de la Vall d'Hebron després de quedar-se aquesta tarda dues hores sense aigua en produir-se una fuita a una canonada a la Ronda de Dalt que ha inundat la via i ha obligat a tallar la circulació en ambdós sentits de la marxa.

També a la capital catalana... L'Ajuntament ha imposat la màxima sanció possible xifrada en 600 mil euros a les plataformes Air&bnb i Homeaway per publicitar vivendes turistiques sense llicència de manera reiterada. Una multa que han anunciat que recorreran.

I entre d'altres temes una operació policial contra distribuidors d'articles del top manta i de la proposta de resolució presentada per Junts pel Sí perquè el Parlament creï un grup de treball sobre la desaparició de nens robats a Catalunya durant el Franquisme i inicis de la democràcia.

Serveis informatius Ràdio 4
Más opciones