Enlaces accesibilidad

arriba Ir arriba

O presidente da Xunta anunciou que prestará catro millons de euros a Pescanova para axudar a dar liquidez á compañía, en concurso de acreedores.

A Unión Europea pacta a reforma da súa política pesqueira. Limita os descartes ó cinco por cento. O presidente da Cooperativa de Armadores de Vigo cree que a reforma fará perigar postos de traballo.

En Ferrol, nova protesta dos traballadores de Navantia en demanda de carga de traballo. Cortaron o tráfico na ponte das Pías con barricadas de neumáticos incendiados.

La Audiencia Nacional ha citado a declarar como imputados al presidente de Pescanova, Manuel Fernández de Sousa, a uno de los consejeros de la empresa y a dos accionistas. Les acusa de falsear cuentas y utilizar información relevante para vender sus acciones antes de hacer públicos los problemas de la compañía.

El juez de la Audiencia Nacional Pablo Ruz ha imputado al presidente de Pescanova, Manuel Fernández de Sousa-Faro, a un consejero del grupo alimentario, a dos accionistas y a la compañía como persona jurídica por falsear sus cuentas anuales y utilizar información relevante. Así consta en un auto dictado este miércoles en el que el juez Ruz cita a los imputados a declarar para los próximos días 1 y 2 de julio, se declara competente para instruir esta causa y admite parcialmente a trámite tres de las cuatro querellas presentadas contra los responsables de la empresa. Además de Fernández de Sousa-Faro, el magistrado ha imputado al consejero Alfonso Paz-Andrade por los delitos de falseamiento de información económico-financiera, falseamiento de las cuentas anuales y uso de información relevante. Este último delito también lo atribuye a los accionistas José Alberto Barreras y José Antonio Pérez-Nievas.

-Declaracions do presidente de Pescanova. Manuel Gutiérrez da Silva di ter a conciencia tranquila e nega que tivese información privilexiada. Os sindicatos non confían nas súas palabras. O abogado dos accionistas minoritarios de Pescanova, que presentaron unha querela, asegura que a Audiencia Nacional pode dictar nas próximas horas o auto de procesamento contra o presidente da multinacional viguesa.

-O alcalde de Lugo López Orozco presenta o recurso na audiencia provincial pedindo o levantamento do segredo do sumario na Operación Pokemon.

-Psoe, BNG e Udival presentarán unha moción de censura no concello lugués do Valadouro para retirar da alcaldía o rexedor do PP.

-Galicia segue á cabeza en toda España polo número de bandeiras azuis para as súas praias e portos deportivos.

Os administradores concursais de Pescanova manteñen un encontro co comité de Frivipesca, a empresa filial radicada na sede de Chapela, en Redondela. Os traballadores confían en que a banca acreedora aporte liquidez á compañía.

-No Parlamento, as comisions de investigación sobre as caixas e do estudo da corrupción debaten esta tarde os plans de traballo. A oposición teme que o grupo popular quera impoñer as súas propostas. O PP di querer buscar o consenso.

-O alcalde de Ourense, disposto a eliminar as asignacions ós grupos municipais se non se consegue a máxima trasparencia.

-O director xeral de Industria considera que os elevados niveis de arsénico nas augas e terras próximas á mina de Corcoesto son "unha anomalía xeofísica normal". Bernardo Tahoces asegura que o goberno galego evaluará o confinamento do arsénico no novo proxecto mineiro previsto para esta zona do concello coruñés de Cabana de Bergantiños.

El magistrado indica que ha decidido retirar las facultades de administración al presidente de Pescanova, Manuel Fernández de Sousa, debido "a que su mantenimiento entraña evidentes riesgos". Para justificarlo, se basa en el hecho de que el órgano de administración ha incumplido el deber de formulación de las cuentas anuales de 2012 en el plazo indicado por ley, "lo que constituye una de las funciones esenciales del órgano de administración".

"Manos Limpias" presentou a denuncia contra Manuel Fernández de Sousa ante o fiscal xefe da Audiencia de Pontevedra por supostos delitos de falsidade en documento mercantil, insolvencia punible, maquinación para alterar o prezo das cousas e delito fiscal.

Dous mil cincocentos traballadores de Navantia movilizáronse en Ferrol, en demanda de carga de traballo. Na protesta, houbo barricadas con neumáticos incendiados que afectaron ó tráfico.

A Ciga presenta demanda contra a decisión de General Dynamics de aplicar un ERE de extinción para todos os traballadores da fábrica de armas. A conselleira de Facenda Elena Muñoz sitúa a recuperación económica en Galicia no horizonte do ano 2015.

La dirección de Pescanova ha comunicado al comité de empresa que sólo garantiza las nóminas de abril. La compañía ha presentado hoy en el juzgado de Pontevedra el concurso de acreedores. La Comisión Nacional del Mercado de Valores ya está estudiando las cuentas de la compañía. Los bancos acreedores dicen que sólo negociarán si cambia el equipo gestor.