Enlaces accesibilidad

arriba Ir arriba

El Rei Felip sisè repren aquest matí amb JxCat la ronda de contactes preceptiva abans de proposar un candidat a la presidència del govern. Laura Borràs anirà en substitució de Jordi Sánchez a qui el Suprem va denegar el permís per poder assistir al Palau de la Sarsuela. Borràs vol posar de manifest davant el monarca la situació dels líders independentistes en presó preventiva.

El president de la Generalitat Quim Torra ha demanat per carta al cap del govern en funcions, Pedro Sánchez una reunió urgent en plena recta final del judici del procés.

A Barcelona, ERC ha aturat les converses amb Barcelona en Comú, de cara a un pròxim govern municipal fins que Ada Colau aclareixi si vol pactar amb ells o amb els socialistes.

La cantant Shakira compareix davant un jutge d'Esplugues investigada per pressumpte frau fiscal. La Generalitat per cert anuncia que a partir d'aquest any publicarà la llista de grans deutors a Hisenda.

Se está hablando sobre la posibilidad de que Hacienda haya puesto el foco en el negocio nupcial para atajar el fraude en el sector. Sin embargo, la Agencia Tributaria ha aclarado que en ningún caso está investigando los regalos de los recién casados.

Puntualmente puede pedir a los recién casados las facturas de los servicios de la ceremonia para contrastar que estas empresas hayan cumplido con sus obligaciones fiscales y no hayan utilizado el evento, por ejemplo, para blanquear dinero.

Cristiano Ronaldo ha ratificado en el juicio el acuerdo de conformidad con la Fiscalía, por el que ha sido condenado a 23 meses de prisión --que no cumplirá-- y a una multa de casi 19 millones de euros por eludir el pago de 5,7 millones a Hacienda. El juicio a Xabi Alonso, que se arriesga a una condena de cinco años, ha quedado suspendido.