L'Informatiu. Informativo Territorial de la C.Valenciana - 11/11/10
L'informatiu - Comunitat Valenciana  L'Informatiu - 11/11/10

Última sessió de control al president Camps en les Corts. Els socialistes han preguntat per la repercussió en l'economia dels casos Gürtel i...

11/11/2010 00:25:45
Recomendado para todos los públicos
L'Informatiu - 11/11/10 L'Informatiu - 11/11/10
L'Informatiu - 11/11/10 00:25:45 11/11/2010
Recomendado para todos los públicos
Sinopsis

Última sessió de control al president Camps en les Corts. Els socialistes han preguntat per la repercussió en l'economia dels casos Gürtel i Brugal. Compromís s'ha interessat pels diners concedits a la fundació d'Iñaki Urdangarín per a uns Jocs Europeus que no es van celebrar./ Viatjar a Madrid en alta velocitat costarà quasi 80 euros amb un bitllet senzill. Cada dia circularan 30 AVEs entre València i la capital d'Espanya, 15 d'anada i 15 de tornada./ 50 bussejadors de tot Espanya han participat en l'Open de fotografia subaquàtica que ha tingut lloc en aigües de Benidorm./ Esports : la copa del Rei ja té dos equips valencians classificats per als huitens de final, Vila-real i LLevant.

----------------

Última sesión de control al presidente Camps en las Corts. Los socialistas han preguntado por la repercusión en la economía de los casos Gürtel y Brugal. Compromís se ha interesado por el dinero concedido a la fundación de Iñaki Urdangarín para unos Juegos Europeos que no se celebraron. / Viajar a Madrid en alta velocidad costará casi 80 euros con un billete sencillo. Cada día circularán 30 AVES entre Valencia y la capital de España, 15 de ida y 15 de vuelta. / 50 buceadores de toda España han participado en el Open de fotografía subacuática que ha tenido lugar en aguas de Benidorm. / Deportes: La copa del Rey ya tiene dos equipos valencianos clasificados para los octavos de final, Villarreal y Levante.

Ficha técnica
Géneros
Información y actualidad
Idiomas
Castellano