L'Informatiu: L'Informatiu 2 - 02/06/2015 | RTVE Play

L'Informatiu 2 - 02/06/2015 00:09:51 02/06/2015
Sinopsis

L'ATUR BAIXA A CATALUNYA DE 21.000 PERSONES, EL RÈCORD DELS ÚLTIMS 19 ANYS

L'atur ha baixat més que mai en un mes de maig.  El descens a Catalunya ha estat de 21.000 persones en relació amb l'abril, i al conjunt de l'estat el descens ha arribat a  118.000 persones menys.  De fet Catalunya és la comunitat on més ha disminuit l'atur. Una baixada molt vinculada al sector serveis i a l'inici de la temporada turística.

CONSULTA INTERNA A UDC

LA DIRECCIÓ DECIDEIX AVUI LA PREGUNTA DE LA CONSULTA INTERNA DEL 14-J I MANTÉ QUE SERÁ CLARA I NÍTIDA

Pendents, aquesta tarda, d'Unió Democràtica perquè han de desvetllar quina pregunta faran a la seva militància per poscionar-se respecte el full de ruta cap a la independència. Un camí pactat per Convergència Domocatica i Esquerra.

COMISSIÓ ANTIFRAU

ALAVEDRA DEFENSA LA FIGURA DE PUJOL I NEGA HAVER COBRAT COMISSIONS

Al Parlament s'ha reprès avui l'activitat de la comissió d'investigació contra la corrupció i el frau fiscal. Els protagonistes aquesta matí són els implicats en el cas Pretòria de presumpta corrupció urbanística.

ELS GERMANS ROCA ARRIBEN AL CELLER AMB EL TÍTOL DE MILLOR RESTAURANT DEL MÓN

És el moment en que els germans Roca han arribat aquest migdia al Celler després de recuperar el títol de millor restaurant del món. A aquesta hora dinen amb el seu equip i després seguiran treballant perquè aquest vespre els toca obrir

PORTES OBERTES A LA CIUTAT ESPORTIVA AMB INIESTA I ALBA COM A PROTAGONISTES

El Barça comença a preparar la final de la Champions contra el Juventus en una jornada de portes obertes que ha aixecat molta expectació. L'actualitat blaugrana té dos noms propis: Jordi Alba, que ha renovat fins el 2020 i Andrés Iniesta, que ha assegurat que jugarà dissabte tot i les molèsties musculars

"SERRAT: 50 ANYS DE CANÇONS"

UNA MOSTRA AMB 800 OBJECTES RECORDA EN LA TRAJECTÒRIA I LA PERSONALITAT

50 anys dedicats a la cançó guarden molts records i anècdotes.  Ara una mostra retrospectiva permet seguir la llarga trajectòria de Joan Manuel Serrat