L'informatiu - Comunitat Valenciana: L'Informatiu - Comunitat Valenciana - 11/06/14 | RTVE Play
L'informatiu - Comunitat Valenciana  L'Informatiu - Comunitat Valenciana - 11/06/14

11/06/2014 00:27:56
Recomendado para todos los públicos
L'Informatiu - Comunitat Valenciana - 11/06/14 L'Informatiu - Comunitat Valenciana - 11/06/14
L'Informatiu - Comunitat Valenciana - 11/06/14 00:27:56 11/06/2014
Recomendado para todos los públicos
Sinopsis

Les Corts Valencianes aproven la suspensió temporal de la portaveu de Compromís, Mònica Oltra, amb els únics vots del PP. / Una banda repartia presumptament mendicants per Benidorm, i se'n quedava la recaptació. Vora la meitat de la mendicitat està explotada. / Segon dia de selectivitat: alumnes i professors comenten les proves. Un comentari de text sobre la precarietat dels jóvens no ha agradat a alguns. / 

El València Basket s'imposa al FC Barcelona en l'ACB, a pesar de les absències. Demà s'han d'igualar a 2 per a poder disputar el partit definitiu. / Obres de Sorolla, Benlliure, Muñoz Degrain i altres pintors no tan coneguts mostren l'impressionisme valencià com a precursor de l'espanyol.

Les Corts Valencianes aprueban la suspensión temporal de la portavoz de Compromís, Mònica Oltra, con los únicos votos del PP. / Una banda repartía presuntamente mendigos por Benidorm, y se quedaba su recaudación. Casi la mitad de la mendicidad está explotada. / Segundo día de selectividad: alumnos y profesores comentan las pruebas. Un comentario de texto sobre la precariedad de los jóvenes no ha gustado a algunos. / El Valencia Basket se impone al FC Barcelona en la ACB, a pesar de las ausencias. Mañana se han de igualar a 2 para poder disputar el partido definitivo. / Obras de Sorolla, Benlliure, Muñoz Degrain y otros pintores no tan conocidos muestran el impresionismo valenciano como precursor del español. 

Ficha técnica
Géneros
Información y actualidad
Idiomas
Castellano