Econòmix   Econòmix - 6 d'octubre de 2017 06/10/2017 54:45

Avui, a l'espai d'actualitat, hem comentat el compromís del Govern espanyol en assegurar tot el finançament d'El Corredor Mediterrani., infraestructura clau ja que les previsions indiquen que a l'any 2030 el 27% del transport de mercaderies dins de la Unió Europea seran en tren. Per aquest assumpte hem comptat amb l'opinió de Jordi Julià, president de la Comissió d'Urbanisme i Mobilitat del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya.

A continuació, a la tertúlia, hem tractat la racionalització horària; el seu estat i reptes alhora dels beneficis per empreses, treballadors i l'economia en general. Per què sabíeu que hi ha estudis que indiquen que la rendibilitat real diària d'un treballador o professional, en termes de temps, és de 6,38 hores? Per aquest temari ens han acompanyat Fabián Mohedano, treballòleg i impulsor de la iniciativa per la reforma horària, i Mónica Seara, professora d'EAE Business School i CEO de Humanas Salud Organizacional.

A l'oferta laboral de l'Econòmix, Zulima Cuadros, project manager de Manpower, ha proposat feina per treballar com a venedors i assessors de productes financers amb un sou d'entre 18.000 i 21.000€ bruts anuals més variables. Després, a la secció Humor Salmó, l'expert en la gestió del crèdit i la morositat Pere Brachfield, ens ha parlat de les herències enverinades.

I a Món PIME, Josep Guasch, director general de Webycar, ens ha explicat com funciona la seva plataforma online de compravenda d'automòbils d'ocasió i de segona mà que ratifica que la tendència de l'e-commerce també inclou la compra de productes d'alt valor monetari.

Econòmix
Más opciones