Amics i coneguts   Apps de cites: la mercantilització de l'amor 04/11/2017 10:22

En els seus inicis les pàgines web i les aplicacions per a trobar parella eren percebudes, com plasma aquest film de l’any 2005 titulat hard candy, com un servei adreçat a persones amb dificultats per socialitzar-se, a gent molt tímida i, així, una llarga llista de prejudicis. Actualment, però, aquesta percepció ha canviat. I és que cada vegada més persones utilitzen aquestes plataformes per trobar l’amor.

Aquests serveis, explica la sexòloga i terapeuta de parelles Marian Ponte, s’han democratizat i com a conseqüència, diu, ha desaparegut l’estigamtizació dels seus usuaris.

L'increment del nombre d’aquestes xarxes socials, la manca de temps i la possibilitat d'afinar en la tria són factors que determinen, segons el sociòleg Francesc Núñez, que lligar per internet hagi esdevingut una tendència a l'alça.


 

Amics i coneguts
Más opciones